مطالب طنز .{اخرخنده}.........
مطالب طنز .{اخرخنده}.........
نوشته شده در دو شنبه 9 تير 1393
بازدید : 409
نویسنده : Ali-A-S-D

.
دوستم وکیله یه روز رفته دادگاه واسه کار اداری ، سر و کارش افتاده به یه مرد جدی و بداخلاق !
یارو گفته مثل اینکه تا به حال منو ندیدید ؟ دوستم هول کرده گفته خیر ، زیارت نداشتیم سعادت کنیم شمارو !!!
.
جک فک و فامیل سوتی های کرکر خنده فک و فامیل,نوشته های فک و فامیل,آخر خنده فک و فامیل,خنده بازار فک و فامیل ما,خنده بازار,جوک فک و فامیل
.

داداش گودزیلای من ۶سالشه انقد مامانمو اذیت کرد مامانم عصبانی شد گفت :
اگه بیام انقد میزنمت که به خر بگی داداشی …
خب آخه مادر من به من چه آخه ؟؟؟
.
جک فک و فامیل سوتی های کرکر خنده فک و فامیل,نوشته های فک و فامیل,آخر خنده فک و فامیل,خنده بازار فک و فامیل ما,خنده بازار,جوک فک و فامیل
.
خواهر و بردارم که از من کوچیکترن دارن تو خونه میزنن تو سر و کله ی هم … بابام به مامانم میگه : اینارو ببین عینه تام و جری از صبح تا شب فقط دنبال همن ! مامانم هم با دست منو نشون میده میگه : اینم هم عینهو اون سگه که تام و جری ازش حساب میبرن !!!
.
جک فک و فامیل سوتی های کرکر خنده فک و فامیل,نوشته های فک و فامیل,آخر خنده فک و فامیل,خنده بازار فک و فامیل ما,خنده بازار,جوک فک و فامیل
.
داﺩﺍﺷﻢ ﺩﻳﺸﺐ ﮐﻠﻲ تقلب ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺑﺮﺍ ﺍﻣﺘﺤﺎن ﻓﻴﺰیکش ، صبح ﻳﺎﺩﺵ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﺒﺮﻩ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺩﺭﺑﺴﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺳﺮ ﺟﻠﺴﻪ ﺑﻬﺶ ﺑﺮﺳﻮﻧﻪ !
واقعا راضیم ازش …
.
جک فک و فامیل سوتی های کرکر خنده فک و فامیل,نوشته های فک و فامیل,آخر خنده فک و فامیل,خنده بازار فک و فامیل ما,خنده بازار,جوک فک و فامیل
.

به بابام بگی :
گلودرد دارم میگه آب نمک قر قره کن
دندون درد دارم میگه آب نمک قر قره کن
سردرد دارم میگه آب نمک قر قره کن
کمردرد دارم میگه آب نمک قر قره کن
دل درد دارم میگه آب نمک قر قره کن
یبوست دارم میگه آب نمک قر قره کن
اسهال دارم میگه آب نمک قر قره کن
و …
ینی مصداق کامل ضرب المثل هرچه بگندد نمکش میزنند رو عملی کرده !
.
جک فک و فامیل سوتی های کرکر خنده فک و فامیل,نوشته های فک و فامیل,آخر خنده فک و فامیل,خنده بازار فک و فامیل ما,خنده بازار,جوک فک و فامیل
.
مامانم کارگر آورده خونه رو تمیز کنه …
بعد به من میگه برو اون اتاقتو تمیز کن الان بیاد بخواد اونجارو تمیز کنه ببینه کثیفه زشته !!!
.
جک فک و فامیل سوتی های کرکر خنده فک و فامیل,نوشته های فک و فامیل,آخر خنده فک و فامیل,خنده بازار فک و فامیل ما,خنده بازار,جوک فک و فامیل
.
به مامانم میگم میخوام ازدواج کنم !
مامانم : غلط میکنی …
من چرا ؟؟؟؟؟
مامانم با یه حالت معصومانه : آخه تو دلت میاد مردم به من بگن مادرشوهر ؟
.
جک فک و فامیل سوتی های کرکر خنده فک و فامیل,نوشته های فک و فامیل,آخر خنده فک و فامیل,خنده بازار فک و فامیل ما,خنده بازار,جوک فک و فامیل
.

دیشب مهمون داشتیم خواهر کوچیکم داشت چایی تعارف میکرد ، به زن عموی بابام که رسید به خواهرم گفت : الهی پیر شی ؛ آبجیه منم که معنیه این حرفو نمیفهمید گفت الهی خودت بمیری …
تا نیم ساعتم رفت تو اتاقش گریه کرد !
.
جک فک و فامیل سوتی های کرکر خنده فک و فامیل,نوشته های فک و فامیل,آخر خنده فک و فامیل,خنده بازار فک و فامیل ما,خنده بازار,جوک فک و فامیل
.
داداشم زد شیشه ادکلونو شیکوند ، با عجله میگه زود باش چند تا لباس بیار بکشیم روش حیفه !
تو کف مدیریت بحرانشم …
.
جک فک و فامیل سوتی های کرکر خنده فک و فامیل,نوشته های فک و فامیل,آخر خنده فک و فامیل,خنده بازار فک و فامیل ما,خنده بازار,جوک فک و فامیل
.

بابام به من میگه این ترم که رفتی دانشگاه چهار واحد ادب و شعور بردار !
من برم کتابمو بدم پدر و مادر واقعیم ازم سوال بپرسن …
.
جک فک و فامیل سوتی های کرکر خنده فک و فامیل,نوشته های فک و فامیل,آخر خنده فک و فامیل,خنده بازار فک و فامیل ما,خنده بازار,جوک فک و فامیل
.

یکی از فامیلامون اسم بچشو گذاشته سپنتا ، هر موقع ننش صداش میزنه میگم ۱۵تا …
اینم فک و فامیله اونا دارن ؟؟؟
.
جک فک و فامیل سوتی های کرکر خنده فک و فامیل,نوشته های فک و فامیل,آخر خنده فک و فامیل,خنده بازار فک و فامیل ما,خنده بازار,جوک فک و فامیل
.

بابام دو هفته س تا میرم پای کامپیوتر میاد بغلم میشینه دستمو می گیره چُرت می زنه ؟
دیشب بهش میگم این کارا واسه چیه ؟؟؟
میگه تلوزیون گفته فرزندان خود را در دنیای مجازی تنها رها نکنید !
.
جک فک و فامیل سوتی های کرکر خنده فک و فامیل,نوشته های فک و فامیل,آخر خنده فک و فامیل,خنده بازار فک و فامیل ما,خنده بازار,جوک فک و فامیل
.

دقایقی پیش مامانم سراسیمه اومده تو اتاقم میگه یه بسته گوشت از فریزر گم شده تو برنداشتی ؟
خو مادر من ، من گربه ام ؟ درنده ام ؟ چی ام ؟ که فکر کردی یه بسته گوشت خام و یخ زده رو میتونم برداشته باشم ؟
.
جک فک و فامیل سوتی های کرکر خنده فک و فامیل,نوشته های فک و فامیل,آخر خنده فک و فامیل,خنده بازار فک و فامیل ما,خنده بازار,جوک فک و فامیل
.

داداشم میگه وقتی موهاتو سیخ سیخی میکنی شبیه فرچه توالت میشی !

یعنی هیچوقت نزارید کامپیوترتون بفهمه عجله دارین ، ارور . هایی میده که بیل گیتس تو کَفِش میمونه !

ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ﺧﻮﻧﻪ مخاطب خاصم ﺑﺎﺑﺎﺵ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ ﻣﻨﻢ ﺍﻟﮑﯽ ﮔﻔﺘﻢ : ﻣﻨﺰﻝ ﺟﻌﻔﺮﯼ ؟؟؟ اونم ﺍﻭﻣﺪ ﺯﺭﻧﮕﯽ ﮐﻨﻪ ﮔﻔﺖ : ﺑﻔﺮﻣﺎﺋﯿﺪ ﺑﺎ ﮐﯽ ﮐﺎﺭ ﺩﺍﺷﺘﯿﺪ ؟ ﮔﻔﺘﻢ : ﻣﺮﺗﯿﮑﻪ غلط ﻣﯿﺨﻮﺭﯼ ﭘﻮﻝ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺗﻮ ﺣﺴﺎﺑﺖ ﭼﮏ ﻣﯿﮑﺸﯽ ، ﯾﺎ ﺗﺎ ﻇﻬﺮ ﭘﻮلو ﻣﯿﺮﯾﺰﯼ به ﺣﺴﺎﺏ ﯾﺎ ﻣﺎﻣﻮﺭ ﻣﯿﺎﺭﻡ ﺟﻠﺒﺖ ﻣﯿﮑﻨﻢ !
ﻫﻤﯿﻨﺠﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﺩﻡ یهو ﺩﯾﺪﻡ گفت : ﻋﺎﻗﺎ به خدﺍ ﺣﻮﺍﺳﻢ ﻧﺒﻮﺩ ، ﺍﺷﺘﺒﺎه ﮔﺮﻓﺘﯿﺪ ﻣﻨﺰﻝ ﺟﻌﻔﺮﯼ ﻧﯿﺲ و ﮔﻮﺷﯿﻮ ﻗﻄﻊ ﮐﺮد …
ﺑﯿﺨﻮﺩ ﻧﯿﺲ ﻣﯿﮕﻦ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺩﻓﺎﻉ حمله س !!!
.
.
ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ : ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﻓﻬﻢ ﻣﺎ ﺩﺭ ﺣﺪ ﻧﻔﻬﻤﯿﻪ ﺷﻤﺎ ﻧﯿﺴﺖ !

 

همیشه وقتی سوار تاکسی میشم یکی از استرسام اینه که نمیدونم وقت مناسب برای دادن کرایه کِیه ؟
تا میام کرایه بدم همش یارو داره سبقت میگیره یا میپیچه !
.
.
یه سوال …
تو تبلیغات یخچال فریزر همیشه یه کیک دست نخورده تو یخچاله ! اصلا مگه همچین چیزی ممکنه ؟؟؟
.
.
ما بچه که بودیم مامانمون یه دمپایی داشت که اگه تو دعوا پرت میکرد طرفت و جاخالی نمیدادی مرگ مغزی میشدی !
حالا ماماناى امروزى میخوان تنبیه کنن میگن : آیپد جدید که اومد دیگه برات نمیخریم پسر بی تربیت ، باید با همون آیپد قبلیت بسازى …
.
.

یه جوری میگن “ویندوز سیستم بالا نمیاد” انگار که از توی کیس لوله کشی کردن به مانیتور ، حالا وسط راه ویندوز تو لوله گیر کرده نمیاد تو مانیتور !
.
.
شانس زنگ در بقیه رو میزنه با کله میره تو !
به ما که میرسه زنگ میزنه فرار میکنه …
.
.

اوایل نمی دونستم چجوری باید ژ رو تایپ کنم ، هرجا ژ لازم میشدم میرفتم توی گوگل سرچ میکردم “پزمان بازغی” بعد از توی نتایج یه ژ کپی پیست می کردم !
.
.
یه روز خیاشور شورشو درمیاره میشه خیار !

 

 



:: موضوعات مرتبط: مطالب طنز , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: